La cistella està buida actualment!
Resum
La nostra política de reemborsaments i devolucions té una duració de 30 dies. Si han passat 30 dies des de la teua compra, no podem oferir-te un reemborsament complet ni un canvi.
Per a ser elegible per a una devolució, l’article ha d’estar sense utilitzar i en les mateixes condicions en què el vas rebre. A més, ha d’estar en l’embalatge original.
Per a completar la devolució, necessitem un rebut o prova de compra.
Per favor, no envies la teua compra directament al fabricant.
Refunds
Una vegada rebuda i inspeccionada la teua devolució, t’enviarem un correu electrònic per a notificar-te que hem rebut l’article retornat. També t’informarem sobre l’aprovació o el rebuig del reemborsament.
Si s’aprova, el reemborsament es processarà, i es carregarà automàticament un crèdit a la teua targeta de crèdit o al mètode de pagament original, en un termini de determinats dies.
Si encara no has rebut el reemborsament, primer comprova de nou el teu compte bancari.
Després, contacta amb la teua companyia de targeta de crèdit; pot ser que passe un temps abans que el reemborsament es registre oficialment.
A continuació, contacta amb el teu banc. Sovint hi ha un temps de processament abans que es registre un reemborsament.
Si has fet tot açò i encara no has rebut el reemborsament, per favor contacta’ns en {adreça de correu electrònic}.
Regals
Si l’article estava marcat com un regal quan es va comprar i es va enviar directament a tu, rebràs un crèdit regal pel valor de la devolució. Una vegada rebut l’article retornat, t’enviarem un certificat regal per correu.
Si l’article no estava marcat com un regal quan es va comprar, o la persona que et va fer el regal va fer l’enviament a si mateixa per a donar-te’l més tard, enviarem el reemborsament al comprador del regal i ell s’assabentarà de la devolució.
Necessites ajuda?
Contacta’ns ací per a preguntes relacionades amb reemborsaments i devolucions.